Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


AÇIK ARTIRMA

Bir arama işlemi sonucunda bulunan reklamın hangisinin görüneceğini ve bu görülen reklamın sayfada hangi sarada yer alacağını belirleyen ve google her arama işlemi sonucunda tamamlanan süreçtir.

 

  • Adwords reklamı, bir arama sonucunda gösterilmeye uygun olduğu her an reklam açık artırmasına girer. Bu açık arttırma sonucunda reklamın gösterilip gösterilemeyeceği ve sayfadaki hangi reklam konumunda gösterileceği belirlenir.
  • Açık arttırma şu şekilde gerçekleşir.
    1. Kullanıcının yapmış olduğu bir arama sonucunda adwords sistemi, kullanıcının aradığı kelime ile eşleşen tüm reklamları bulur.
    2. Bu adwords sistemi uygun olmayan reklamları arama sonuçlarının içerisine yerleştirmez.
    3. Reklam sıralaması reklamların kalite puanına ve tekliflere sahip olanlara bağlı olarak değişmektedir.
  • Alaka düzeyi yüksek olan anahtar kelime ve reklamın, teklif fiyatı daha yüksek olan reklamlardan daha iyi bir konumda yer alabilme olanağı yüksektir.
  • Google’da yapılan her arama sonucunda açık arttırma tekrarlanmaktadır. Rekabete bağlı olarak her açık arttırmanın sonuçları farklılık göstermektedir. Bu gibi nedenlerden dolayı reklam konumlarında sürekli olarak dalgalanmaların görülmesi normal bir durumdur.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif