Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


DÖNÜŞÜM OPTİMİZE EDİCİ

Katkı sağlama olasılığı yüksek olan tıklamaları tahmin edilmesinden sonra tekliflerin, mümkün olan en çok sayıda karlı tıklama elde edilmesine yardımcı olacak şekilde değişebilen bir Adwords özelliğidir.

 

  • Satış, kayıt veya mobil uygulama indirimler gibi dönüşümler oluşturmak temel reklamcılık hedefleri ise bütçe dâhilinde otomatik olarak mümkün olan en fazla dönüşümün elde edilmesine Dönüşüm Optimize Edici yardımcı olmaktadır. örneğin, web sitesinde bir ürünün satışının gerçekleştirilmesi kampanya hedefi olduğunda, daha fazla satış işleminin gerçekleştirilme imkanını arttırmak ve satış ile sonuçlanan tıklamalar için daha az ödeme yapma nedeni ile bu araç kullanılmaktadır.
  • Daha düşük bir maliyet ile daha fazla dönüşüm elde etmek için ve kar getirmeyen tıklamaları önlemek için bu araç, Dönüşüm İzleme verilerini kullanmaktadır. Kampanyanın dönüşüm geçmişine bağlı olarak, reklamın gösterime uygun olduğu her durumda optimum tıklama başına maliyet (TBM) teklifini Dönüşüm Optimize Edici otomatik olarak bulmaktadır. Daha yüksek TBM teklifleri daha değerli tıklamalar için verilmektedir, daha düşük TBM teklifler ise daha az değerli tıklamalar için verilmektedir.
  • İki edinme başı maliyet (EBM) teklifi türünden biri Dönüşüm Optimize Edici’de kullanılabilmektedir. Bu iki teklif maksimum EBM teklifi her bir dönüşüm için ödenmek istenilen en yüksek tutar ve hedef EBM teklifi bir dönüşüm karşılığında ödenmek istenilen ortalama tutar şeklindedir. Hedef EBM sadece indirilebilir mobil uygulama tanıtımı yapan kampanyalarda belirlenmektedir.
  • Geliştirilmiş TBM, satışların ya da diğer dönüşümlerin sayısının arttırılmasına yardımcı olan bir diğer özelliktir. Geliştirilmiş TBM’nin belirlenen maksimum TBM teklifi ile çalışması, Dönüşüm Optimize Edici’nin ise bunu yapmaması aralarındaki temel farktır. Dönüşüm Optimize Edici’nin trafiği %100 oranında değiştirmesi, geliştirilmiş TBM’nin ise başlangıçta %50 oranında değişiklik yapıp daha sonra performansa göre bu yüzdeyi arttırıp azaltması bir diğer farktır. İndirilebilir mobil uygulama tanıtımı yapan kampanyalarda Geliştirilmiş TBM kullanılmamaktadır.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif