Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


ETKİLEŞİM ORANI

  • Kullanıcılar tarafından görülen özel biçimli reklamların, kullanıcılar ile etkileşim kurma sıklığı.
  •  
    • Reklamların kullanıcılar ile etkileşimde bulunma sayısının gösterim sayısına bölünmesi ile hesaplanan oran Etkileşim Oranı’dır.
    • Örneğin reklamların video içermesi durumundaki etkileşim oranı, kullanıcılar tarafından görülen reklam videolarının oynatılmak üzere reklamın gerçek anlamda kaç kere tıkladığını gösterir. Reklam biçimlerine bağlı olarak etkileşim türleri değişiklik göstermektedir. Buna bağlı olarak farklı yapıdaki etkileşimleri (reklamların izlenmek üzere tıklanması ya da artı kutusunun genişlemesi gibi) izleyebilirsiniz.
    • Etkileşim oranı, reklamların ne derece merak uyandırdığını veya anlamlı istenilen olası satış ya da müşteri işlemleri ile sonuçlanıp sonuçlanmadığını ölçmek için kullanılmalıdır. Harekete geçirici mesaj metni, açılış sayfası, reklam resimleri ya da video içeriği değiştirmeyi reklam düşük bir etkileşim oranına sahip olduğunda düşünülmelidir.
    Başvurunuz başarıyla gönderildi.

    Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

    İletişim BİLGİLERİNİZ
    Hitap
    bayan
    bay
    Detay BİLGİLER
    Önemli Anahtar KELİMENİZ
    Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif