Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


GEÇERSİZ TIKLAMALAR

Google kurallarına aykırı olan, kötü amaçlı yazılımlardan kaynaklanan tıklamalar ya da istenmeden yapılan tıklamalar gibi reklam tıklamalarıdır.

 

  • Aşağıda google’nin geçersiz tıklama olarak kabul ettiği durumlar ile ilgili birkaç örneği yer almaktadır.
    • Reklam maliyetlerinin ya da reklamların bulunduğu web sitesi sahiplerinin karlarının arttırılması amaçlanan manüel tıklamalar
    • Robotlar, otomatik tıklama araçları ya da diğer aldatıcı yazılımlarla yapılan tıklamalar
    • Reklam veren için herhangi bir değeri bulunmayan çift tıklama işlemindeki ikinci tıklama gibi fazladan tıklamalar
  • Sistem tarafından adwords reklamına yapılan her tıklama incelenmektedir. Geçersiz olan tıklamalar ile yapılan gösterileri belirlemek ve bunların hesap verilerinden kaldırılması için kullanılan google’nin gelişmiş sistemleri bulunmaktadır.
  • Geçersiz olduğu belirlenen tıklamaların ve bu tıklamalar nedeni ile ücretlendirmenin yapılmamasını sağlamak için google, otomatik olarak bunları filtrelemeye raporlardan ve ödemelerden çıkarmaya çalışmaktadır. Otomatik saptama sisteminden kaçtığı tespit edilen bu geçersiz tıklamalar için bir kredi alma hakkı kazanılmış olur. Bunlar “geçersiz etkinlik” düzenleme kredileri olarak adlandırılmaktadır.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif