Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


GENİŞ EŞLEME

Anahtar kelime veya onun bir benzerinin kullanılarak arama yapıldığı takdirde reklamların gösterilmesini sağlayan bir anahtar kelime ayarı olmaktadır. Bir kullanıcının “bisiklet zilleri”, “bisiklet için zil alın”, “bisiklet zili incelemeleri” gibi varyasyonları kullanarak arama yaptığı zaman reklamın anahtar kelimesi olan “bisiklet zili” geniş eşleme anahtar kelimesine ait reklamın gösterilmesi sağlanır.

 
  • Benzer kelime öbekleri, tekil ve çoğul biçimleri, yazım hataları, eşanlamlılar, kökten türemiş varyasyonlar, alakalı aramalar ve alakalı diğer varyasyonlar kullanılarak bir kullanıcının kelime öbeğini araması sonucunda geniş eşleme, anahtar kelimeye ait reklamın gösterilmesini sağlamaktadır.
  • Örneğin, “şapkalar” geniş eşlemeli bir anahtar kelime olarak eklendiğinde, buna benzer terimleri ya da bu terimi içeren aramalarda reklamın gösterilmesi adwords”e söylenmiş olur. “şapka”, “geniş kenarlı şapka”, “başlık” gibi kelimeler ile yapılan aramalar sonucunda da reklam gösterilebilir. En geniş kitleye ulaşmada geniş eşlemeli anahtar kelimeler yardımcı olmaktadır.
  • Bir kullanıcının arama kelimesine ne ölçüde benzemesi gerektiğini kontrol etmeye yardımcı olan dört anahtar kelime eşleme seçeneğinden birinin geniş eşleme sayesinde reklamın görünmesini sağlamaktadır. bir ya da daha fazla eşleme seçeneği bir anahtar kelime için yapılabilir ve eşleme seçeneği özel olarak belirlenmediği sürece geniş eşleme varsayılan olarak kullanılır.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif