Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


GÜNLÜK BÜTÇE

Bir reklam için ayırdığınız günlük olarak ne miktarda harcama yakmak istediğinizi belirlemeye yarayan tutarı oluşturmaktadır.

 

  • Adwords reklamları için günlük bir bütçe belirlenir, böylece sistem bütçe bitinceye kadar reklamın görüntülenmesini sağlamaktadır.
  • Bütçe tamamlandığında reklamın o gün ki gösterimi bitmektedir. Reklamın bir gün içerisinde ne kadar hızlı bir şekilde gösterileceği reklam yayınlanmak seçeneği ile bağlantılıdır.
  • Bazı günlerde günlük bütçe tutarını arttırma ve azaltma imkânı bulunmaktadır. Reklamın konusu olan bazı özel günler içerisinde reklamın daha fazla yayınlanması için, günlük bütçe ortalama alınır. Bazı özel günlerde maliyet günlük bütçeden %20 fazla olabilmektedir, aradaki fark ise diğer günlerde telafi edilmek için sınırlandırılmaktadır. Buna fazla yayın denilmektedir.
  • Belirli bir güne ait olan fatura günlük bütçenin bir ayda bulunan ortalama gün sayısı ile çarpından daha yüksek olmamaktadır. Ay ortasında durdurulan ya da başka bir nedenden dolayı yayınlanmayan reklam kampanyası, ortalama günlük bütçe ile bütün masraflar arasındaki tutarsızlık görülmektedir.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif