Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


KALİTE PUANI

Bir reklamı gören kullanıcı ile o reklamın, anahtar kelimesinin ve açılış sayfasının kullanıcının aradıkları ile ne ölçüde alakalı olduğunun göstergesidir. Maliyetlerin düşmesi ve daha iyi reklam konumları elde edebilmek için kalite puanının yüksek olması gerekmektedir.

 

  • Kalite puanı, reklamın anahtar kelimesinin kullanıcının aradığı ile eşleşmesi durumunda hesaplanmaktadır. Kalite puanı hakkında fikir edinmek için reklama ait hesap ile anahtar kelime analizi ile ilgili bölümünde anahtar kelime arama ağından yararlanabilirsiniz.
  • Reklamın, anahtar kelimenin ve açılış sayfasının kullanıcının aradıkları ile ilgili olması ve eşleşmesi kalite puanının ne kadar yüksek olduğunu göstermektedir.
  • Kalite puanı reklam konumunu etkilerken maliyetlerinde etkilenmesine neden olmaktadır.
  • Reklamların görüntülendiği konuma bağlı olarak kalite puanı değerlendirilmektedir. Arama ağı ve görüntülü reklam ağı sitelerinde yer alan kalite puanları farklılık göstermektedir. Mobil cihazlar için de farklı bir formül kullanılmaktadır.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif