Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


MANUEL TEKLİF VERME

Teklif tutarının belirlenmesine yardımcı olmak için reklama yapılan her bir tıklamanın maksimum maliyetinin kontrol edilerek teklifin belirlenmesini sağlayan bir teklif verme yöntemidir. Otomatik teklif verme seçeneği ise teklif tutarını kendisi belirler.

 

  • Reklamlara yapılan her bir tıklama için ödenilebilen maksimum tutarın belirlenmesi kontrolü maksimum teklif verme ile sağlanmaktadır.
  • Maksimum tıklama başına maliyet (TBM) reklam gurubunun tamamı için teklif belirlenerek başlanır fakat her bir anahtar kelime ya da yerleşim için ayrı teklifler de belirlenebilmektedir. Örneğin, bir anahtar kelimenin daha karlı olduğu belirlensin, manüel teklif verme ile bu anahtar kelimeye reklam bütçesinin daha fazla olan kısmı ayrılabilir.
  • Otomatik teklif verme özelliği, en karlı anahtar kelimelerin ya da yerleşimlerin hangileri olduğundan emin olunmadığında veya manüel teklifleri yönetmek için yeteri kadar zaman olmadığında kullanılabilir. Bu özellik sayesinde reklamın bütçe dâhilinde mümkün olan en fazla sayıda tıklama almasını sağlamaya yardımcı olacak şekilde teklif tutarı otomatik olarak ayarlanır.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif