Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


NEGATİF ANAHTAR KELİMELER

Belirli bir kelime ya da kelime öbeği tarafından reklamın tetiklenmesini engelleyen bir anahtara kelime türüdür. Google’a ait olan kelime öbeğini arayan kişilere reklamın gösterilmemesini bildirir.

 
  • Örneğin, “ücretsiz” terimi kampanya ya da reklam grubuna negatif anahtar kelime olarak eklendiği takdirde, “ücretsiz” terimini içeren hiçbir arama için reklamın gösterilmemesi Adwords’e bildirilmiş olur. Negatif anahtar kelimeler Görüntülü Reklam Ağı’nda bir sitenin içeriği ile eşleştiğinde o sitede reklamın görünme olasılığı düşmektedir.
  • Benzer bir terim olan negatif eşleşme, negatif anahtar kelimeleri açıklamak için kullanılır ve dört anahtar kelime eşleme seçeneğinden biridir.
  • Negatif anahtar kelimeler eklemek için anahtar kelimeler sekmesindeki ana tablonun alt kısmında yer alan “Negatif anahtar kelimeler” sekmesi tıklanarak ekleme işlemi gerçekleştirilir.
  • Reklamın sadece sunulan ürün ve hizmetleri arayan kullanıcılara gösterilmesini sağlayan negatif anahtar kelimeler, her kampanyanın önemli bir parçası olmaktadır. Ortalama tıklama başına maliyetin (TBM) düşürülmesine, YG’nin yükselmesine ve tıklama oranının (TO)artırılmasına bu ek kontrol düzeyi yardımcı olabilir.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif