Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


ONAYLANDI (YETİŞKİNLERE UYGUN)

Yetişkinlere yönelik bir içeriğe sahip olan ve tüm kitleler için uygun olmadığı kabul edilen bir reklamın ya da reklamın web sitesinin durumunu belirlemek için atanan bir durumdur. Belirli koşullara bağlı olarak bu reklamlar gösterilebilir.

  • Genellikle reklam metninde ya da reklamın web sitesinde cinsellik içeren görüntüler veya dil kullanılması durumunda bu reklamlar “Onaylandı (yetişkinlere uygun)” olarak işaretlenir. Örneğin, edebe aykırı içeriğe sahip olan metinler, çıplak resim içeren siteleri tanıtan reklamlar, cinsellik için partner arama tanıtımı yapan reklamlar olabilir.
  • Reklamın nerelerde gösterilebileceğini bu durum etkiler. Bazı ülkelerde yetişkinlere özel reklamlar gösterilmez, gösterildikleri zaman ise “yetişkinlere uygun” niteliğe sahip olan aramalar ile sınırlandırılırlar. Aile durumu politikası bölümüne bakılarak daha fazla bilgi edinilebilir.
  • Google bir reklamın reklamcılık politikasına uygun olup olmadığını anlamak için her zaman oluşturulduğunda veya düzenlendiğinde inceler. Reklamın ve web sitesinin içeriğine göre reklamlar incelendikten sonra bir aile durumu atanır. Bu durumlar “aile için güvenli”, “aile için güvenli değil” ya da “yetişkinlere uygun” şeklinde olabilir. Reklamın nerelerde gösterilebileceğini reklama atanan aile durumu etkilemektedir.
  • Kampanyalar sayfasının Reklamlar sekmesindeki “Durum” sütununa bakarak reklamın onay durumu kontrol edilebilir.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif