Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


ORTALAMA KONUM (ORT. KONUM)

Reklamın genel sıralamasını diğer reklamlara göre belirten bir istatistiktir. Reklamın sayfada hangi sırada görüleceğini bu sıralama belirler.

 
  • “Ort. Konum” sütunu reklam, kampanya ve diğer öğeler için görülebilir fakat genellikle anahtar kelimeler için ortalama konuma bakmak oldukça faydalıdır. Anahtar kelimelerden biri ile reklam tetiklendiğinde konum etkileme elde edilen sıralamaya bakılarak ve anahtar kelimenin teklifi değiştirilerek yapılabilir.
  • Reklam sıralamasının yeri sürekli olarak değişiklik gösterdiğinden dolayı ortalama konum, reklamın konum itibari ile diğer reklamları hangi sıklıkla geçtiğinin belirlenmesine yardımcı olur. En üst konumda gösterilen reklamın kazanç sağlayamayabileceğinden en önemlisi neyin karlı olduğunu bulabilmektir.
  • En alt konum yoktur ve “1” ise en üst konumdur. Ortalama olarak 1-8 arasında olan bir konum, arama sonuçlarının genellikle ilk sayfasındadır. Ortalama olarak 9-16 arasında olan bir konum ise ikinci sayfada yer almaktadır ve bu durum bu şekilde devam etmektedir. İki tam sayı arasında bir ortalama konum olabilir. örnek olarak, ortalama konumu “1,7”, genellikle reklamın 1 ya da 2 konumunda görüldüğü anlamına gelmektedir.
  • Google Görüntülü Reklam Ağı’ndaki web sitelerinin çeşitliliği nedeni ile ortalama konum, bu ağ üzerindeki performansı optimize etmede daha az yararlı olabilir. Dönüşümler ve YG gibi metriklere odaklanmanın önerilmesi ile Görüntülü Reklam Ağı’ndaki performans ölçmek istenir.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif