Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


OTOMATİK ETİKETLEME

Reklamın performansını izlemeye yardımcı olmak üzere Google Analytics gibi web sitesi izleme programları kullanarak otomatik olarak özel hedef URL’ler oluşturulan bir özelliktir.

 
  • Otomatik etiketleme, web sitesinde aynı sayfaya bağlantı veren birden fazla reklam varsa, siteye yapılan her bir ziyarette hangi reklamın tıklandığını bildirmeyi sağlayacak bir parametreyi reklamın hedef URL’lerine ekler.
  • Otomatik olarak etiketlenmiş URL’lerdeki bilgileri kullanarak Google Analytics ve benzer programlar, hangi anahtar kelimelerin siteye ziyaretçi getirdiğini, bu anahtar kelimelerin hangi kampanyaya ait olduklarını ve yapılan tıklamaların maliyetini bildirir.
  • Varsayılan olarak otomatik etiketlenme açıktır. Otomatik etiketlenmenin açık olup olmadığının kontrol edilmesi ya da bu özelliğin açılıp veya kapatılması gibi işlemleri hesabım sekmesindeki Tercihler sayfasına gidilerek yapılmaktadır.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif