Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


OTOMATİK TEKLİF VERME

Reklamlara yapılan her tıklama için ödeyeceğiniz en yüksek tutar olan maksimum teklifleri otomatik olarak belirleyen ve düzenleyen bir teklif verme yöntemidir. Kendi teklif tutarınızı seçmenize, diğer seçenek olan manüel teklif verme olanak tanır.

 
  • Reklamlara yapılan her tıklama için ne kadar ödeneceğini belirlemenin en basit yolu otomatik teklif vermedir. Bir bütçe belirlenir ve Adwords gereken her şeyi yapar. Anahtar kelime, reklam grupları veya yerleşimler için teklif tutarı belirlenmesine gerek yoktur.
  • Günlük hedef bir bütçe belirlenir ve Adwords sistemi, mümkün olan en fazla sayıda tıklamayı getirmek amacı ile maksimum tıklama başına maliyet (TBM) tekliflerini bütçeyi aşmadan otomatik teklif vermede otomatik olarak ayarlar.
  • Ayrıca tekliflerin bu tutarın üzerinde belirlenmesini engellemek için bir teklif sınırı da daha fazla denetim amacı ile belirlenebilir. Reklam konumu veya reklamın alacağı tıklama sayısında sınırlama, daha fazla denetim sağlamak için teklif sınırı belirlendiği taktirde gerçekleşebilir.
  • Teklif tutarını belirlemede tam denetim sağlayan manüel teklif verme seçeneğine, teklif önerilerinin beğenilmemesi durumunda kolaylıkla geçiş sağlanabilir.
  • Otomatik teklif verme seçeneği aşağıdaki kampanya türlerinde kullanılmaz:
    • “Yalnızca Arama Ağı – Ürün listeleme reklamları”
    • “yalnızca Görüntülü Reklam Ağı – Mobil uygulamalar”
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif