Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


REKLAM ÖNİZLEME VE TEŞHİS ARACI

Hesaptaki reklamın gösterilmemesinin olası nedeninin anlaşılmasına yardımcı olan bir araçtır. Araç aynı zamanda Google arama sonucu sayfasının bir ön izlemesini de belirli bir terim için gösterir; anahtar kelime için hangi reklamların göründüğünün öğrenilmesine bu da yardımcı olur.

 
  • Bu araç belirli bir anahtar kelime için reklamın durumunun kontrol edilmesi üzerine kullanılır. Araç, reklamın söz konusu koşulda bir arama terimi ve dil ve yer gibi başka bir ölçüt girildikten sonra gösterilmeye uygun olup olmadığını belirtir.
  • Bu bağlamda reklamın nasıl göründüğünün görülmesi istendiğinde, bu aracı kullanmak Google’da arama yakmaktan daha iyi olacaktır. Sonuçlar bir Google araması ile tam olarak aynı görülebilir fakat bu aracın kullanılması, reklama her bakıldığında performansın zarar görmesini ve gösterim alınmasını engeller.
  • Adwords hesabının en üst kısmında yer alan “Araçlar ve Analiz” menüsünün altındaki aracın tıklaması durumunda veya google.com/AdPreview adresinin ziyaret edilmesi ile Reklam Ön İzleme ve Teşhis aracı kullanılabilir.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif