Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


REKLAM YAYINI SEÇENEKLERİ

Google’ın bütçeyi her gün ne kadar çabuk kullanılması istendiğini belirleyen bir ayarıdır. Reklamın gün boyu gösterilebileceği zamanı bu ayar etkiler.

  • Günlük bütçenin günün tamamına nasıl dağıtıldığını, buna bağlı olarak da her bir gün boyunca Google’ın reklamın ne kadar çabuk gösterilmeye çalışılacağını bu ayar belirler.
  • Söz konusu kampanyadaki reklamlara ilişkin şu yayın seçeneklerinden biri her bir reklam kampanyası için belirlenebilir:
    • Standart yayın (varsayılan seçenek), sabah saatlerinde bütçenin tamamını harcayarak reklamın gösterilmemesinin günün geri kalınında önlenmesi için günün tamamına reklam yayılarak gösterilmeye çalışılır.
    • Hızlandırılmış yayın, bütçe sınırına ulaşılana kadar reklam olabildiğince sık gösterilmeye çalışılır. Her gün bütçenin tamamının harcanma olasılığı bu seçenekle artar, fakat reklamın gösterilmesi bütçe harcandığı takdirde günün erken saatlerinde durabilir.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif