Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


SEGMENT

Performans verileri düzenlenirken kampanyanın tablolarına ve grafiklerine eklenerek ölçüt olarak kullanılabilen kategoridir.

 
  • “Bölümleme ayır” düğmesi kampanyalar sekmesinin istatistik tablosunun üst kısmındaki araç çubuğunda bulunmaktadır. Bu düğme tablodaki verilerin görüntülenmesini istenilen ayrıntı düzeyi seçmek için kullanılabilir.
  • Örneğin, “Cihaz” ve “Haftanın günü” segmentleri eklenerek, müşterilerin reklamları mobil cihazlarda görme olasılığının daha yüksek olduğu günler öğrenilebilir.
  • Zaman segmentleri seçilip kullanılarak performanstaki değişiklikler ayrı olarak görülebilir. Örneğin, haftanın günü segmentine göre veriler düzenlenirse ve Cumartesi günleri performansın belirgin bir şekilde farklı olduğu görülür ise kullanıcı davranışındaki değişikliğe uygun bir şekilde teklifler değiştirilebilir.
  • Anahtar kelime, reklam, reklam grubu veya kampanya tablolarından hangisinin görüntülendiğine göre kullanılabilecek segmentasyon seçenekleri değişir.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif