Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


TIKLAMA ORANI (TO)

Kullanıcının reklamı görmesi ve hangi sıklıkla reklamı tıkladığını gösteren bir orandır. Anahtar kelimenin ve reklamın ne derece iyi bir performans gösterdiğini ölçmek için TO kullanılır.

 
  • Reklamın aldığı tıklama sayısının reklamın görüntülenme sayısına bölünmesi ile TO bulunur.
  • Her bir anahtar kelime ve reklamın kendi TO vardır. Hesapta listelenmiş bir şekilde bunlar görülebilir.
  • Kullanıcılar tarafından reklamın alakalı ve yararlı bulunduğunu gösteren iyi bir işaret yüksek bir TO’dır. Anahtar kelimenin Kalite Puanı’na da TO katkıda bulunur. Reklam konumunu ve maliyeti Kalite Puanı etkileyebilir.
  • TO, hangi anahtar kelimelerin ve reklamların başarılı olduğu ve hangilerinin iyileştirilmesi gerektiğini ölçmek için kullanılabilir. Bir kullanıcının anahtar kelime öbeğini kullanarak arama yaptıktan sonra reklamı tıklama olasılığının yüksek olması, reklamın ve anahtar kelimenin birbiri ile ve iş ile ne kadar alakalı olduğuna bağlıdır.
  • TO’nun iyi olması için hangi ağlarda reklam yapıldığıyla ve reklamı yapılan ürünle ilgili olduğu unutulmamalıdır. Fırsatlar sekmesindeki “Rekabet analizi” sayfası ziyaret edilerek TO’nun diğer reklam verenlere oranla nasıl olduğuna dair bir fikir edinilebilir.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif