Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


TIKLAMA

Kullanıcının reklamı her tıklaması bir tıklama olarak kabul edilmektedir.

 
  • Kullanıcının bir reklamı tıklayarak ulaşmak istediği web sitesine sitenin geçici süreliğine kulanım dışı olması halinde bile bu tıklama bir tıklama olarak kabul edilmektedir. Yani reklamın tıklanma sayısı ile web sitesinin ziyaret sayısı arasında bu gibi nedenlerden dolayı bir farklılık oluşmaktadır.
  • Bütün bu tıklamalar reklamın reklamı görüntüleyen kullanıcılar için ne kadar faydalı olduğunu göstermektedir. Hedefi iyi bir şekilde belirlenmiş ve alaka düzeyi yüksek olan bir reklamın tıklanma olanağı da bir o kadar artmaktadır.
  • Bir reklamın kullanıcılar tarafından ne kadar tıklandığını ve hesaplanan istatistiksel sonuçları görmek için tıklama oranlarını (TO) bakmak gerekmektedir. Bu sonuçlar yapılan reklamın ne ölçüde yararlı ve ilgi çekici olduğunu, anahtar kelime ile diğer hedeflerin eşleşme durumunu göstermektedir.
  • İyi olan bir tıklama oranı reklamı yapılan ürün ile ve hangi ağlar üzerinden reklam yapıldığı ile alakalıdır. Tıklama oranının diğer rakip reklamlara oranını kıyaslamak için fırsatlar sekmesinde bulunan “rekabet analizi” sayfasından bakılarak öğrenilmektedir.
  • İyi bir reklam metni ve iyi bir anahtar kelime oluşturularak alaka düzeyi yüksek olan ve kullanıcıların ilgisini çekecek reklamlar oluşturulur. Oluşturulan bu tür reklamlar sayesinde tıklama sayısı ve tıklama oranı arttırılabilmektedir.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif