Google AdWords Sözlüğü

Burada, aAdWords ile ilgili Arama motoru pazarlama (SEM), Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında önemli birçok bilgi bulabilirsiniz,. Google AdWords sözlüğümüz sürekli güncellenir.

Aşağıdaki sözlüğmüzde bulamadığınız bir terim varsa buraya tıklayınız


ÜRÜN FİLTRELERİ

Hesapta yer alan ve ürün uzantıları veya ürün listeleme reklamlarında görünebilecek reklamları hariç tutmak için Google Merchant Center kullanılabilen isteğe bağlı bir yöntemdir.

 
  • Kullanıcıların aramalarını Google varsayılan olarak ürün özet akışındaki alakalı ürünlerle tüm Google Merchant Center eşleştirir. Google sadece Google Merchant Center hesabında yer alan ve tanımlanan ürün grupları ile eşleşen ürünleri, uygun bir ürün gruplaması tanımlamak için filtreler kullanıldığında gösterir.
  • Kampanya düzeyinde ve isteğe bağlı olarak filtreler oluşturulur. Bir kampanyada filtreler kullanıldığında ve hem ürün listeleme reklamları hem de ürün uzantıları etkinleştirildiğinde, her iki durumda da ürünler için filtreler geçerli olacaktır.
  • Ürün hedeflerinde ürün filtreleri farklıdır. Genellikle filtreler “bilgisayar” gibi ürün grupları ile ilgilidir ve daha genel olurlar. Sadece ürün listeleme reklamları için ürün hedefleri geçerlidir ve “Chrome işletim sistemli dizüstü bilgisayarlar” gibi bir alt grup içindeki belirli ürünlerle ilgilidir.
  • Kampanyalar sayfasındaki “Reklam Uzantıları” sekmesi tıklanıp daha sonra ürün uzantıları sayfasına erişmek için “Görünüm” menüsü açılarak ürün filtresi oluşturulabilir.
Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif