Conversion Rate (Dönüşüm oranı) Optimizasyonu – Online Marketing’in önemli bir bileşenidir

Conversion Rate (Dönüşüm oranı) demek, bir sitenin basit kullanıcılarının sayısı ile sitede faal olanların sayısının orantısı demektir. Her ne kadar ziyaretçi sitede aktif ise, Conversion Rate de(Dönüşüm oranı da) o kadar yüksek olur.

Örneğin 100 ziyaretçiniz varsa ve bunlardan 9’u sitenizde bir siparişte bulunursa söz konusu rakam %9 olur. Online Marketing alanında Conversion Rate (Dönüşüm oranı) büyük önem taşır. Conversion Rate Optimizasyonu ile web sitenizin verimini artırırsınız. Fakat ziyaretçilerin müşterilere dönüştürülmesi birçok web sitesi tarafından biraz ihmal edilen bir konudur.

Bu nedenle şirketinizin hedeflerini tekrar gözden geçirip düzeltmelisiniz. Conversion Rate’nin (Dönüşüm oranının) sadece % 0,5’den % 1’e yükselmesi bile, kazancınızı ikiye katlayacaktır.

Bunun sağladığı Avantajlar hangileridir?

Conversion Rate (Dönüşüm oranı) sayesinde, pazarlama girişimleri için, ilaveten başka hiç bir masrafınız olmaksızın başarınızı artırırsınız. Uzun vadeli daha fazla sipariş elde edersiniz. Bir web sitesinin ziyaretçi sayısının çok olması bile, çok kez başarı olarak nitelendirilir.

Fakat çok daha fazla başarının sözünü edebilmek için, bu ziyaretçilerin sitede aktif faaliyet göstermeleri de gerekmektedir. Conversion (Dönüşüm) Optimizasyonu burada ziyaretçi iletişimi ile Usability (Kullanılabilirlik) Optimizasyonu arasında mükemmel bir uyum sağlayacaktır

Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif