AdWords‘un Avantajları

Google AdWords’un hedefi, büyüklüğüne bakmaksızın, her şirkete en etkili reklam seçeneklerini sunmaktır.

Farklı fonksiyonları olan Google AdWords hesabı, her reklam verenin özel ihtiyaçlarına göre ayarlanabilmektedir:

  • Tıklama başına maliyet (Cost-per-Click – CPC)- Sadece ilanınıza yapılan tıklamaların ücretini ödüyorsunuz, bu tıklamaların maliyetini siz belirliyorsunuz. 0,018 Tl ve 100 TL arasındaki TBM(Tıklama Başı Maliyet)’den seçebiliyorsunuz.
  • Cost-per-Impression-(CPM-)-(İzlenme Başına Maliyet), içeriği belirli siteleri hedeflemeyi tercih eden ve izlenme başına ücret ödemek isteyen kişilere fiyat belirleme seçeneği.
  • Günlük bütçe- Günlük yapacağınız harcamanın miktarını siz belirliyorsunuz. Minimum günlük bütçe miktarı 0,018 TL.
  • Sizin oluşturacağınız ve yöneteceğiniz hedefli ilanlar.
  • Reklam zaman planlaması: AdWords reklamlarını, dilediğiniz günlerde ve saatlerde yayınlayın.
  • Reklamlarınızın verimliliğine dair detaylı raporlar 7/24 hesabınızdan kontrol edebilirsiniz.
  • Daha fazla reklam sunumu için web sitelerinin reklam ağını kullanabilirsiniz.
  • Bir veya birden fazla anahtar kelime ile bir veya birden fazla reklam oluşturabilirsiniz.

 

Hiçbir aylık minimum satış miktarının gerekmediği gibi, süre taahhüdü de gerekli değildir. Bunların hepsi Google AdWords’ü, orta ve küçük ölçekli şirketler için mükemmel bir pazarlama aracı haline getirmektedir.

Profesyonel arama motoru optimizasyonu garantisi veriyoruz, üstelik müşteri odaklı ve uygun fiyata! Hemen ücretsiz teklif isteyiniz. Sizinle yapacağımız olumlu bir görüşme için sabırsızlanıyoruz.

Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif