Site dışı Optimizasyon - Ziyaretçi davranışı

Çogunukla bir web sitesi siralamasi için ziyaretçi davranisinin önemli olup olmadigi tartisiliyor. Artik  açikça görünüyor ki ziyaretçilerin sayisi, sitede geçirdikleri süre vede sörf davranislari çogu arama motorlari tarafindan web sayfalarin degerlendirmelerine aliniyor.

Log dosyalarini degerlendirerek bir web sitesinin kaç ziyaretçisi oldugu, her ziyaretçinin sitede ne kadar uzun süre geçirdigi, hangi link üzerinden geldigi ve nerede tekrar çikis yaptigi tam olarak tespit edilir. Ayrica birçok araç yardimiyla arama motorlari bu tür bilgilere ulasabilir. Özellikle ziyaretçinin sayfada geçirdigi zaman sitenin kalitesi hakkinda sonuçlar verir. Neredeyse herkez kisa zaman içinde siteden tekrar çikis yaparsa arama motorlari bu web sayfalarinin ilginç bilgiler içermedigini varsayar. Ziyaretçilerin web sitesinde uzun zaman harcar ve birçok bireysel alt sayfalarini ziyaret ederse sitenin ilginç ve konuyla ilgili bilgi sundugu anlanina gelir.

Ayrica her ziyaretçinin hangi anahtar kelimelerle siteye yönetildigi de belli oldugundan, web sitesinin bireysel anahtar kelimelerle alakalari da tespit edilir. Arama yapan kisi istedigi sonuçu bulamazsa sayfadan zaten hizli bir sekilde çikacaktir.  Bazi arama motorlari bir web sitesinin belirli anahtar kelimelerle olan  siralamasini bununla degerlendirip tanimlamalari oldukça mümkündür.

aima arama yapan kisinin belirli bir anahtar kelime altinda bekledigi bilgilerin sunulduguna emin olmali. Ayrica davetkar ve kolay üretilmis bir ana sayfa olmasina dikkat edilmelidir. Ilk basta ziyaretçinin ilgisi çekilirse o sayfada daha uzun kalacaktir ve hatta belki tekrar siteyi ziyaret eder...

Başvurunuz başarıyla gönderildi.

Başvurunuz için teşekkür ederiz. Size en kısa zamanda geri döneceğiz.

İletişim BİLGİLERİNİZ
Hitap
bayan
bay
Detay BİLGİLER
Önemli Anahtar KELİMENİZ
Express Talep Formu 1 saat içerisinde ücretsiz teklif